[vc_row][vc_column][vc_column_text]
Konceptudvikling
Professionel journalistik og kommunikation starter fra bunden, og vi er i stand til at levere komplette projekter, der er funderet i grundig analyse og research.
Hovedopgaven i min diplomuddannelse i analytisk journalistik er en strategisk analyse af det målrettede magasinkoncept. Her kommer alle mine faglige evner på prøve, og vi påtager os gerne det grundlæggende analysearbejde med at finde frem til projektets hovedformål og målgruppe, inden man via en involverende workshop finder frem til det skræddersyede indholdskoncept og design.
Konceptuel virksomhedskommunikation handler om at ramme de rigtige læsere med de rette budskaber, uanset om det er på papir eller til digitale platforme.
Aktuelle opgaver
2015 – Dagbladet Børsen: Udvikling af sektionerne Logistik, Energi/Klima og Byggeri – nye indholdskoncepter
2011-2014 – Fagbladet Søfart: Udvikling og relancering af papiravis, redesign, nyt indholdskoncept og nye digitale platforme: Hjemmeside og nyhedsbrev.
2007-2011 Datagraf Communications:
Magasinredaktion – magasinudvikling – strategisk konceptudvikling – projektledelse – reportage – erhvervsjournalistik – intern og ekstern kommunikation – digitale nyhedsbreve – websites – web-tv – budgetansvar – sparring med medarbejdere – kompetenceudvikling – praktikantvejledning.
Cases
- Lemvigh-Müller-magasin om energioptimering som strategisk salgsværktøj
- Dansk Handelsblad – nyt aviskoncept
- Frie Skolers Læreforening – nyt medlemsmagasin og hjemmeside
- Vestas – nyt koncept for personalemagasin
[/vc_column_text][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row]